Dygna

Sitter uppe fortfarande och pluggar (mamma, jag hoppas att du inte läser det här!). Ska jobba natt imorgon, mellan 01-05 så jag insåg att jag inte skulle orka jobbet om jag sov nu, och inte imorgon efter tentan. Passade på att skaffa en blogg, kanske inte det mest nödvändiga vid tenta-plugg?

Om några timmar, närmare bestämt fyra så sitter jag nog och väntar på 12:an mot lambohov borta i gamla linköping. Cykeln har fått punka och latheten efter sommarens cyklande tvingar mig att ta bussen ner till TER2.

Dock ser jag fram emot turen ner till stan med Camilla, en "sista-omtentan-firar-lunch" och kanske lite fönstershopping? Nu tillbaka till mina kära gränsvärden, derivator och primitiver. Love it! ;)

 

 såklart är jag helt svart mitt i natten förutom gula rosetten från förra sommarens uppvisning i cheer:en!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback