Brr

Idag får man ha mössa på sig inomhus. För det är så sjukt kallt ute nu. Eller egentligen är det bara någon minusgrad, men försök säga det till en tjej som är dum nog att gå i tights. Mys? hell no.

Frös förövrigt ihjäl när jag väntade på bussen hem. Ska värma mig vid ugnen snart när jag gör klart mina chokladmuffins med bitar av vit choklad i och mina hallonmuffins. Gott ska det bli! Sen måste jag även öva på den så kallade "maries dans"-dansen. Match imorgon, om vi blir tillräckligt många. S dissade mig ju (läs. ligger hemma i feber) så jag måste ju komma på något annat att spendera morgondagen på. Blir nog en vända i tvättstugan, en sväng förbi Erik och hämta elektroboken samt plugg och julmysfix!

 

 

hade förövrigt min body från gina idag för första gången sen jag köpte den för x antal månader sen (sommarrean tror jag) och den satt som en smäck. Gillar't. Tillbaka till muffinsarna och livet.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback