Michelle Branch - Goodbye to you

Jag är uppe, det är ett plus.
Jag har inte pluggat, det är ett minus.
Jag har gjort klart min "fusklapp", det är ett plus.
Jag är jäättetrött, det är ett stort minus!

 

Förresten, igår kom våran nya soffa.. big love. Plus att han som satte ihop den var sjukt snygg. Go MIO! Ska visa bild senare när jag kommit på hur man kommer in i mitt minneskort som jag har i telefonen. Kommer bara in i telefonens minne när jag kopplar in den via usb. Blö. Eller så tar jag bara en bild med min riktiga kamera.

Idag är schemat

- Frukost
- Tenta
- Lunch
- Julmarknad, totally alone.. :(
- Städa klart och pynta klart och baka pepparkakor!
- Hoppas på att S kommer över
- Filmmys med Lukas och Maggis kanske!
- Sova tidigt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback