Färdig!


Åh! Jag är så jävla nöjd med mig själv. Jag la på extra vikt på alla muskelgrupper idag och kämpade mig igenom passet. Jag darrade i hela kroppen efter passet men det är såå värt det i slutändan. När E kommer tillbaka från Afghanistan under sin första semester så ska han få se en riktigt snygg kropp som jag också är nöjd med.

Nu blir det ett litet kvällsmål med lite lättkesella och varma hallon! Sen ska jag packa min träningsväska och gosa ner mig i sängen. Ska såklart somna till bästa Morgan och Ola-Conny!

Imorgon ska jag prata om body pump, ge er lite tips på musik och skriva något härligt åsiktsinlägg. Har ni några tips så kommentera gärna, annars kommer jag på något bra ämne!

Sov gott!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback