Hello folks!

Jag har suttit på jobbet sedan i morse. Fick skjuts av Andreas så jag kan lägga till en halvtimmes övertid den här måndagen! Jag ska snart iväg på lunch så jag passar på att slänga in ett litet inlägg innan jag går iväg tänkte jag.
 
Ny vecka - nya möjligheter, eller vad är det man brukar säga?
 
 
Måndagen bjuder på regn (= jag kan använda mina stövlar utan att vara fjortis! :D) och jobb. Utöver det blir det plugg och min favoritträning utöver cheerleadingen - body pump! Idag har jag tänkt lägga på lite mer vikter på alla muskelgrupper för att ge mig en egen lite push och en rejäl träningsvärk! Mer om det senare.
 
Bjuder på en del av en artikel ur gårdagens aftonbladet också. Vad reagerar ni mest på? Att en 4-åring har en iphone eller att batteriet till iphonen exploderar?
 
 
Ni hittar artikeln här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16599859.ab


hej fin blogg allt bra?? :D

2013-04-15 | 12:49:53

tack sötis ;D

jadå de är rätt ok som sagt :P skrev av mig här i bloggen e mkt man grubblar på å sj?? :)

2013-04-15 | 12:53:01

Jo de här senaste dagarna, veckorna har jag varit föööör godtrogen :( och här sitter man och får varken sms eller samtal ifrån personerna i fråga så vet vad de var ute efter nu :( o hur mycket de ens brydde sig, man känner sig så dum å lurad. Bläää och nu börjar man tycka om en viss person och så återigen..inge svar :( vette fan ...men jag funderar på å stänga av och bli kylig å kall igen :( var de innan jag flyttade till Piteå..var inte lycklig då tyvärr men jag slapp bli sårad :(

va gör du idag då??

2013-04-15 | 13:37:10

Min första tanke var, vem fan skaffar en iphone till en fyraåring.. Det är ju helt galet. Nu kan jag inget om barn och vet inte hur pass mycket de kan vid 4 års ålder, men kan väl inte tänka mig att de behöver en iphone i alla fall.

Svar: Jag kan inte heller mycket om 4-åringar, inte alls insatt i barn MEN att de ska behöva en mobil (speciellt en så dyr!) i den åldern.. nej, det tror jag inte! Jag fick min första mobil när jag var 12 och då var det för att jag skulle åka till träningar och så själv! Då var det ju nödvändigt att kunna ringa hem OM något skulle hända.
Martina Andersson

2013-04-16 | 04:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback