Hunterstövlar - fjortis eller snyggt?

Jag har tänkt på det här med Hunter-stövlar. Jag köpte ju mina när jag var i London nyligen och jag kan tänka mig att det ser lite halvfjortis ut. Men jag tänker lite så här att alla småtjejer som springer runt i dessa inte har jobbat och betalat för stövlarna själv, men det har faktiskt jag. Så vill jag vara nöjd över ett par stövlar som jag känner att jag kan lägga pengarna på här och nu, som jag inte tvingade mina föräldrar att köpa för några år sedan, så tänker jag banne mig strunta i om det ser fjortis ut. Jag är nöjd och lycklig och känner mig snygg ute i regnet, så lev med det.
 
Men vad tycker ni? Är det fjortis eller är det snyggt?
 
Själv har jag mina snygga Hunter Adjustable Gloss. Big love.
 


Jag tycker personligen att det är snyggt med såna stövlar men självklart beror det på vad du har till :) fin blogg förresten =)

2013-04-15 | 15:37:28

jag har också ett par adjustable och det är så sköna och även snygga, ser det inte alls som fjortismode.

2013-07-19 | 17:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback