Upprättelse for no reason.

Såg att sötplutten Nicholes frågeställare länkade min blogg på ask.fm vilket inte gör så mycket. Tänkte bara berätta att jag inte är NaugthyNurse på flashback utan har en helt annan användare där (hade det inte varit för att jag har diskuterat i andra inlägg med kompisar/ex som exempel hade jag mer än gärna outat mitt eget nick). Hade N's frågeställare varit lite smart så hade h*n kopplat ihop ett och ett från min blogg här och på flashback MEN så långt kommer inte vissa (hint: Jag hade ett av mina mest älskade citat som signatur..). Anyhow. Häng ut mig, det är bara jag som tjänar på det :)
 
Ville bara ta upp lite punkter :):
 
1. Rätt mullig är jag MEN jag är mer vältränad än du någonsin kommer vara. Man behöver inte vara smal/tanig för att vara snygg. Det finns andra kriterier. (Dessutom gör jag slag i saken och TRÄNAR och blir fit till skillnad från folk som bara sitter och pratar om det)
2. Jag har lite mer självkänsla än dig och vet vart jag står. Jag har aldrig sagt att jag är en 10:a på skalan men det gör du.
3. Jag har ett bra jobb, tränar, mår bra och har fina människor runt mig så jag behöver inte vara den snyggaste i världen för att jag ska må bra. Dessutom pluggar jag till civilingenjör annars och BETALAR av mina CSN-lån under mitt sabbatsår. Bara där gör jag rätt för mig, till skillnad från dig.
 
Och dessutom så är smaken som baken, delad. Vissa tycker att N är världens snyggaste och vissa tycker att jag är rätt söt. Men vet ni vad? Jag bryr mig inte. :) Hoppa på mig bäst ni vill. Jag kommer putta bort allt skitsnack för jag vet vart jag står och jag står för mina åsikter.
 
Btw. Jag gillar att jag blir kallad för no lifer. Jag undrar bara vad man ska göra för att ha ett liv om man inte har det när man jobbar, tränar, träffar vänner, reser, har bra familjekontakt, har bra ekonomi, en fin pojkvän och tar hand om sig själv. Måste ta reda på det.
 
Tack för besökarna Nichole!


Nichole är otroligt pinsam, dessutom så ser du ca 1000 gånger bättre ut. :) / Your fellow flashbackare

Svar: Haha, tack! :) alltså, jag bryr mig inte alls. Hon ville att jag skulle vara ärlig och jag var ärlig med att jag har hängt på hennes tråd. Skrev aldrig ut min användare till henne pg.a. jag har använt en del av mina vänner/ex som exempel på flashback i vissa trådar och jag visste att Nichole eller någon av hennes anhängare skulle hänga ut mig. Nichole får faktiskt tro och tycka vad hon vill men jag vet vart jag har mig själv och jag vet att jag har ett bra liv till skillnad från henne så :) tack för att du bryr dig om att skriva en kommentar, ha en fin helg!
Martina Andersson

2013-04-12 | 10:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback