Jag måste till Bråvalla i sommar!

I somras var jag iväg till Bråvalla på den mest spontana grejen någonsin.Jag MÅSTE åka dit i sommar igen, ska bara kolla runt om jag ens har någon pompis som vill åka dit. Elin (!?!?) - med tanke på att jag har boende i Linköping så är det ju inte jättenödvändigt med camping även om jag supergärna vill campa som sist. Får väl slänga iväg en förfrågan till Mr Ricky och se ifall de behöver sällskap eller se om Erik vill skämma bort mig med biljett och myscamping där ;) - we'll see.
 
→→→→ Sovdags nu! Har föresläsning imorgon bitti.
 
 
VEM ÅKER MED?!


svar: jag vet inte om de är du då det är företaget själv som dragit vinnare och ska kontakta den, men jag såg heller ingen annan martina:) vet att de har fullt upp så är det du som vann så har de nog bara inte hunnit kontakta dig, men jag har skäll lite på de så jag hoppas de gör det snart:) kram

2013-12-11 | 09:00:28

svar: har skällt pådem s hopåpas de skyndar sig:)

2013-12-11 | 10:37:52

svar: har pratat med dem nu och du är vinnaren grattis! vi bestämde att du mailar dem vad du vill ha för mössa (endast i märket white )http://www.manky.se/white-c-177-1.aspx och din adress till [email protected] och skriv att du vann tävlingen på min blogg så hjälper de dig snabbare:)

2013-12-11 | 10:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback