Riktigt bra erbjudande på linser!


Gäller bara tills imorgon men ändå!
Jag köpte linser precis för 9 månader per öga och betalade endast 357kr, hur bra? Och nej, det här är inte ett reklaminlägg utan jag tycker att det är ett grymt erbjudande!
 
Nu när ventilationssnubbarna har gått ska jag plocka ihop min lunch och spurta till skolan! Camilla väntar där och sitter med våran beräkningsmekanik-kurs!


Hej!

Just nu har jag en julkalender på bloggen - där jag varje dag öppnar upp för en ny tävling. Varje tävling pågår i 24 timmar och det är presentkort, smycken, leksaker, inredning, design, middag osv som står på spel. Kanske hittar du den perfekta julklappen?

Hoppas att du är med!

2013-12-04 | 20:44:48

bra tips :)

2013-12-06 | 08:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback