Dålig morgon!

Jag känner hur man tappar vetskapen om hur man bloggar när man inte gör det på ett tag! Haha.. Anyhow. Det är skönt att vara tillbaka på jobbet igen! Men i morse när jag var på väg till jobbet insåg jag att jag hade glömt mitt busskort. Jag som ALDRIG glömmer mitt busskort. Det resulterade i att jag fick springa till tåget lika snabbt som bussen åkte samma bit. Eller rättare sagt en kilometer på 5 minuter medan bussen åkte liite längre på ca 4. Gissa om jag var slut i vaderna.. Sen plankade jag på tåget såklart och fick gå från tåget till jobbet.
 
Jag brukar tycka att det är en bra morgonpromenad men finns det något jag ogillar så är det att gå i slask.
 
Hoppas att ni hade en mycket bättre morgon än mig!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback