Jag vill bara ha sommar nu!

Sommaren skulle underlätta hela mitt liv känner jag. Livet skulle kännas mycket lättare, man skulle automatiskt bli gladare, man kunde klä sig snyggare, man skulle kunna träna mer. Det finns tusentals anledningar till varför jag vill ha sommar (eller åtminstone vårvärme!) nu.
 
Varför jag vill ha sommar(värme)?
För att:
 
1. Jag kan börja cykla till jobbet igen - bra träning!
2. Jag kan använda min snygga jacka igen!
3. Det är så mycket lättare att klä sig snyggt!
4. Vi kan börja ha utomhusträningar = flera träningar och vädret tillåter!
5. Vem älskar inte sommaren?
6. Man kan träna utomhus ♥
7. Jag kan börja använda bikinis i min förhoppningsvis snygga kropp
8. Semestrar av alla dess slag!
9. Jag vill gå utanför dörren oftare
10. Jag flyttar!
 
 
 Översta bilden är från Koster när jag var där med världens bästa Ludde. Jättemysigt ställe!
Undre bilden är från Gran Canaria när jag var där med mamma på mitt favorithotell!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback