Snart hemgång!

Jag insåg häromdagen att jag helt har missat att flytta över alla inlägg från gamla bloggen. Så jag tänkte rensa bland de inläggen samtidigt. Vissa inlägg känns rätt tragiska, tråkiga eller uttjatade. Ska fundera på att göra en ny simpel header också, men jag får se hur jag gör med den grejen. Kanske väntar tills jag får lite roligare bilder? Har ju lite designfix att göra!
 
Ikväll har jag bestämt mig för att det blir gymmet. Jag känner för det helt enkelt och behöver komma iväg. Lite god proteinshake på det och fredagskvällen är fullbordad!
 
Vad ska ni göra ikväll babes?


Kolla gärna in på min blogg, har två tävlingar!
En där två vinnare får lip tattoos, mönster galaxy och leopard!
Den andra kan du vinna ditt egendesignade iphoneskal från Caseapp!

2013-02-10 | 22:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback