Träningsvärk från helvetet

Tack Therese och tack Lina för den fina träningsvärken jag har fått i mina ben efter tisdagens träning. Jag hatar att gå i trappor idag men idag är det i alla fall träning igen. Jag tror att min förkylning försvann helt igår också? SÅ skönt. Jag har längtat :)
 
Har en hel del att fixa med på jobbet idag så jag har tidsinställt några inlägg i alla fall. Lite mode, lite personligt, lite si och lite så. Stay tuned i alla fall. Ska försöka fippla i ordning min design också (fast det blir imorgon eller så)
 
Sen ikväll blir det träning: today is chest/shoulder day!
Jag kör nämligen efter detta 3-dagars pass:

Dag 1: Bröst,axlar(främre och mellersta), triceps
Dag 2: Rygg, bakre delen av axlarna, biceps
Dag 3: Ben, mage
 
Jag kör även en halvtimme - en timmes konditionsträning och har 1 liten stretchperiod samt 2 längre. Den första är till för mina ben inför konditionsträning. Har problem med knän och vadmuskler så jag brukar försöka stretcha ut dessa. Sedan kör jag mitt konditionspass och därefter en längre stretchperiod med en riktig genomkörare för hela kroppen. Efter det blir det styrka och till sist stretch med fokus på de muskelgrupper jag tränat under dagen. 
 
Babblade på ordentligt nu, ursäkta ;)


jo jag hade tänkt göra det :D

2013-02-21 | 11:13:37

tack :d
jaa verkligen massa fint men det känns inte läge att köpa det nu haha

2013-02-21 | 13:16:19

Varsågod! :-D

2013-02-21 | 18:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback