Ikväll vankas garderobsrensning

Som rubriken lyder så ska jag rensa ut hela min garderob ikväll. Det kommer bli kärlek vid första ögonkastet med många plagg men det är mycket som inte används och som troligtvis inte kommer användas. Därför tänkte jag lägga ut lite annonser via facebook på deras loppis och bloppis sidor! Så jag tänkte tipsa lite om bra facebooksidor för just det ändamålet!
 
Haninge loppis (oftast får man åka och hämta grejerna)
Bloppis Uddevalla (grejer kan även skickas från vissa!)
Bloppis Sverige (bra sida om man vill skicka/få grejer skickade)
Mikaela Loppis (Tjej som köper in snygga grejer från Kina men där kan man endast köpa!)
 
Hoppas dessa tips hjälper er om ni vill sälja/köpa/byta något!
Om ni vill hitta något närmare er så brukar det gå att söka på just "Loppis" eller "Bloppis" i sökfältet så löser det sig.
Lycka till!


Va med i veckans blogg!:=) altinsphotos.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment

2013-01-16 | 15:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback