Jag är inte dum men.. + bild på mina nya naglar!

Jag kom just på hur man la till sin egen mail som e-post i telefonen. Sjukt smidigt ju! Varför har jag inte använt det förut? Förresten, slänger in en bild på mina naglar också! Som cheerleader får man ju inte ha lösnaglar eller långa naglar så jag målar såklart mina naturliga naglar som är delvis nerklippta. Vill ju inte riva någon av tjejerna jag lyfter/fångar!
 
 
Dessa är målade på fri hand, därför ser det ut som det gör ;) Jag tycker att det är rätt snyggt ändå!


tack, om du vill så kan du beställa en det är billigt !:)

2013-01-22 | 14:49:28

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2013-01-22 | 15:00:54

Jag hade en kompis som flyttade till USA när vi gick i 7an, hon blev cheerleader och jag tyckte det verkade så roligt! Så det finns i Sverige också alltså? Inte för att jag hade tänkt ta upp det nu vid närmare 27årsålder ;) men har aldrig hört talas om att det finns här. Eller bor du någon annanstans?

2013-01-22 | 15:37:08

Snygga naglar :D

2013-01-23 | 10:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback