Så perfekt dag!

Jag och mamma hade världens mysigaste dag idag! Vi segade oss iväg vid 11 tiden och tog tåget härifrån mot city. Sen köpte vi te och hämtade våra biljetter och så. Efteråt tog vi en lunch på närmaste tacobar (mums!) och sen började shoppingen (!!) och jag fyndade ett nytt träningslinne eftersom linnen är så mycket bättre att ha på träningarna än t-shirts när man bygger! Sen köpte jag även den snygga kornblå kavajen som jag visade i ett av de senaste inläggen! Och ett minneskort till min kamera på 8gb så nu får jag plats med nästan 1600 bilder! Tog lite bilder på kavajen men bjuder bara på en nu..
 
Ursäkta min dåliga uppdatering förresten, men man vill ju inte sitta och förstöra mammas och min dag för lite bloggande. Hoppas ni förstår!


åÅh fin:)

Svar: Men tack! :D
Martina Andersson

2013-01-26 | 23:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback