Träning istället för bowling på fredag!

Sådär. Avbokade bowlingen. Orkar inte hålla på, så nu stryker jag det äventyret. Kan hitta på något mycket roligare eller mer värt att göra. Skönt att slippa det här om ett halvår. Ska försöka gymma på kvällen istället eftersom det är något jag mår bra av! Så kan jag få in 4 pass den här veckan :)
 
Det är rätt skönt att kunna ta vuxna beslut som att avstå från sånt. De andra kommer säkert få jättekul men jag har ingen lust att umgås med dom ändå. Jag träffar de jag vill träffa på jobbet och skulle jag vilja träffa någon utanför så skulle jag göra det. Jag såg fram emot det men efter att ha pratat med personen i fråga så kände jag att nej fuck that shit.
 
Vad ska ni göra på fredag?


Skönt att du följer ditt hjärta och gör det du vill göra :) blir säkert jättebra så.

sv: Härligt!
Det är bra här med, lite seg typ men ska fixa mig och göra mig redo för jobbet snart :)

2013-01-30 | 14:14:00

Hur kan du prioritera bort bowling mot träning?!
Eller var de någon speciell du ville skulle med?

Svar: SV: Haha nej, jag hade ingen lust bara. De som jag ville skulle med var där :) men jag kände inte för att hålla på när jag fick lite dumma kommentarer innan!
Martina Andersson

2013-07-04 | 08:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback