Första dagen i mars!

Jag insåg precis att det bara är 4 månader kvar på mitt jobb. Alltså 4,5 månad tills skolan drar igång. Det börjar verkligen närma sig nu! Tur att jag i alla fall har börjat packa inför flytten. Allt som behövs är en lägenhet och sånt. Sen ska jag nöta tentorna och spika varenda jävel som jag skriver tills jag börjar, haha!
 
Den här härliga fredagen bjuder på mycket jobb, bestämma mig hur jag ska klippa mig, plugga, en stavgångstur och snack med mamma. Skulle åkt till Tobbe men jag orkar inte prata med honom idag, vill helst av allt lägga mig och sova ikväll bara..
 
Dags att fortsätta jobba! Min rast är över ;)
 
Idag kommer inlägg om dagens accessoarer upp samt lite prat om Super glandin och någon diskussion. Gårdagens throwbackinlägg från gamla bloggen uteblev eftersom jag inte hittade något intressant under den kategorin jag kollade på.. I'll find something later.
 


Ska äta lunch me brorsan sen va me min hund :)

2013-03-01 | 11:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback