Ingen rubrik. Fast ändå.

Snyggingar!
 
Jag ber om ursäkt för att jag inte haft någon vettig uppdatering men jag är såå fullproppad med plugg, träningar, stretch, hemmafix.. Allt sånt! Plus att jag måste gå runt och sakna E, heeela tiden. Förstår ni hur jobbigt jag kommer ha det under 7 månader med 2 träffar? 2 träffar. Imorgon ska vi i alla fall på bio och sen sover jag hos honom för mys. Sen ses vi ju inte förrän under påskhelgen eftersom jag åker till Linköping på söndag.
 
Jag ska i alla fall ge er ett slutresultat på mina fransar som har blivit tjockare och längre. SNYGGT! Så nuförtiden kör jag på lite eyeliner och böjda fransar. Naturligt och snyggt.
 
Vi hörs ikväll, efter jobbet. Puss!


Hej hur är det? :)

2013-03-28 | 09:46:03

va gärna med i dagens blogg :)

2013-03-28 | 22:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback