Vecka 12.

Jag har panik över den här veckan. Jag vet inte hur jag ska hinna med allt som jag verkligen måste hinna med. E är lyckligtvis upptagen av jobb så det enda jag har bokat är träning imorgon samt bio/shopping/mys med honom fre-lör. Sen på söndag kväll åker jag till Linkan för lite tentor. Lite sent påtänkt att det är mars nu men jag måste klara tentorna. Alla 3.
 
Så det blir ännu en gång lite halvlame bloggande men jag ska fortfarande uppdatera. Det är ju bland annat sista veckan för Super Glandin Eyelash Serum innan jag ska ta efter-bilden! Jag ser grymt mycket skillnad och jag hoppas att mina bilder kan visa den skillnaden för er. Som lite "slutspurt" kommer det komma upp en hel del inlägg just om ögonfransserumet! Och lite sminktips från lilla mig etc. 
 
Bjuder på min favoritlåt just nu.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback