Snart dags!

Har jag sagt att jag har börjat springa varje lunch? Tog precis min pwo så jag tänkte springa bort och byta om, om kanske 5 minuter. Sedan blir det 1 eller 2 rundor i spåret. Beror på vad energin och benhinnorna räcker till. Skulle nämligen behöva hinna stretcha också..
 
Tog mina mått igår förresten. Så min första update gällande minskning av mått etc. kommer inte förrän nästa måndag. Man måste ju gå en period utan att mäta så att man faktiskt märker skillnad. Kommer nog väga mig typ hela tiden men det sitter i huvudet.
 
Gymmet i söndags morse - all alone 8-10.30
Igår kväll efter en halvtimme core, en halvtimme zumba och en timme body pump. YES jag var helt slut när jag stretchade men glad över att ha tagit mig igenom kvällen. 18.30-21
Igår efter min löprunda på lunchen. Glad tjej som sprang första gången ute på alldeles för lång tid. Svinigt pepp på dagens tur!
 
Min instagram där ni kan följa mina bravader heter MartinaElizabethh.
Finns även en snabbikon under varje inlägg ifall ni inte orkar söka ;)


Ska du tävla RM? Eller SM i Nyköping? :)

2013-05-09 | 14:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback