Tv4play, I hate you.

Jag håller på och försöker titta på gårdagens bonde-avsnitt men tror ni att det fungerar? Nej :( igårkväll när jag skulle titta på programmet rullade det på som vanligt men jag somnade såklart på grund av att min "sömnmedicin" fick mig att somna. Tabletterna gör så att jag blir helt groggy och sömnig och därefter somnar efter ca 2 timmar. Så jag vaknade i morse med tron om att jag skulle kunna titta på det under min sena frukost men aaaabsolut inte. Programmet startas om, stannar, hackar fram..
 
Idag ska jag i alla fall ringa chilli och kolla om de har något besked om soffan jag vill ha, Sen ska jag ringa comhem om en faktura jag fått och så ska jag plugga och ikväll blir det träning. Och jag vet, jag är sjuk men vi ska bara dansa idag så jag kan vara med (måste lära mig nya koreografin eftersom hon som jobbar med danserna inte kommer så ofta.) och blir det för jobbigt så sätter jag mig ner. Man måste kämpa för laget vet ni.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback