Hallå folket!

Jag har massor för mig just den här veckan så bloggandet blir som vanligt lidande! Jag har träningar typ hela veckan och jobb och plugg och träffa folk och så ;) Vill ni se hur min träningsvecka ser/har sett ut? ;)
 
Söndag: 1 timme kondition + mage/rygg + 2 timmar cheerlading
Måndag: 0,5 timme kondition + 1 timme bodypump
Tisdag: 1,5 timme kondition + ben/rumpa + 2 timmar cheerleading (gymnastik och hopp)
Onsdag: vila eftersom jag var halvt död
Torsdag: 0,5timme kondition, 0,5timme dans + 1 timme bodypump.
Fredag: 1,5timme kondition + mage/rygg + 2 timmar cheerleading
Lördag: 2 timmar bodypump + 1 timme löpning utomhus (om jag inte hjälper min brorsa vid båten!)
Söndag: 1 timme box + 2timmar cheerleading
 
Förstår ni att jag inte orkar blogga? ;)
 
 
Måste visa er min nya systemkamera och sånt skit sen! Men vi tar det nästa vecka när jag inte har så här fullproppat träningsschema. Puss!
 
Följ mig gärna på instagram för fler uppdateringar under tiden, jag heter MartinaElizabethh där!
 


Hej, körde du i måndags iallafall?? :)

2013-04-26 | 06:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback