Liknar vem..?



Någon som känner igen vissa likheter i beteende med en person? :) utseendemässigt är de lååååångt ifrån varandra!


Nichole Charlotte Summer Lagercrantz? ;)

2013-04-12 | 19:50:27

Måste säga att du har tagit uthängningen väldigt moget och bra!
Man märker att du är på en mycket högre nivå än Nichole.
Jag önskar dig också lyckatill med dina studier!:)

Svar: Men åh, tack! Det roliga är att jag aldrig hoppat på N personligen utan påpekat att hennes åsikter ibland inte är det roligaste. Tror dock att hon har insett det själv och därför fick jag en mycket mildare uthängning på ask.fm än A som fick en rejäl uthängning överallt. Det är galet hur allt kan bli så stort! Glad bara att de inte fick tag på mitt riktiga fb-nick ^^
Tack för fina ord! Sånt värmer :) ha en jättefin helg!
Martina Andersson

2013-04-13 | 15:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback