Morgonträning

 
Ful vinkel som gör att min röv ser lång ut? Jag älskar min röv i andra fall men inte på den här bilden, haha.
 
Anyhow. Jag var på gymmet vid 6 i morse eftersom jag skulle lämna prover hos doktorn så fort de öppnade. Det blir nog ett pass ikväll också men endast lite skivstång + mage-rygg gruppass skulle jag tro!
 
Hörs senare snyggingar!


Suupersööt blogg har du! :)

2013-04-20 | 08:39:19

Suupersööt blogg har du! :)

2013-04-20 | 08:39:21

hejsan, vinnaren av veckans blogg finns nu länkad i menyn längst upp på min blogg. gå in och kolla om de blev du som vann :D om inte är det bara att vara med igen ^^,

kram S

2013-04-22 | 15:21:52

hejsan, vinnaren av veckans blogg finns nu länkad i menyn längst upp på min blogg. gå in och kolla om de blev du som vann :D om inte är det bara att vara med igen ^^,

kram S

2013-04-22 | 15:21:53

sv: sidan heter missguided.com :D

2013-04-22 | 17:35:17

Hej, hoppas jag inte stör!

Jag ville bara höra med dig om du har något intresse av ett Modeforum? Tanken är att hjälpa mindre bloggare eller små hemsidor att synas som inte har råd att betala pengar för tex adwords eller bloggcast. Om man gör ett bra inlägg i modeforumet så får man automatiskt mer läsare och ett plus är att i vårt modeforumt är vi alla vänner och hittar på roliga saker tillsammans. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor kram från ModeMikael

2013-04-23 | 15:36:56

Hej !
Har bytt blogg portal skulle vara kul om du ville följa mig på den nya adressen. fames.se/bollsiip

2013-04-25 | 11:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback