Snart hemgång och helg!

Imorgon kommer allt vara som vanligt igen! Kanske ett par läsare som stannar kvar av de som hittade hit via Nichole men annars har det nog definitivt lugnat ner sig. Skönt att jag inte fått några påhopp av någon utan alla som har skrivit har varit på min sida. Det finns ju nötter till allt och den enda som skrivit något är en anonym nisse som kommenterat på Nicholes blogg. Lät som Nichole själv dessutom :)
 
Anyhow. Ska glida iväg och titta på jeansjackan jag visade i ett inlägg tidigare och möta upp tjejen jag ska köpa parfymen av. Sen ska jag hem äta, städa och ta det allmänt lugnt tills jag kanske glider över till E. Sen blir det tvätta bilen, tvätta kläder, plugga och städa och träna i helgen. Lugn och skön helg, indeed. Ska försöka hitta på något mys med mamma också!
 
 
Typiskt efter träning mys. Kesella med varma bär och lite extra frukt till!
Ha en underbar dag så hörs vi senare!


Åh vad gott med vattenmelon!

Kram

Svar:
Martina Andersson

2013-04-12 | 19:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback