Godkväll!

Jag har haft fullt upp idag men det känns nästan bara skönt! Kom till skolan vid 11 och gick hem vid 19 och fick en hel del gjort. Mellan Camillas och mitt labbfix och programmeringen åkte vi till Tornby så Camilla kunde shoppa loss på Body shop! Kvinnan har nog nästan hela deras sortiment hemma tack vare sig själv och hennes pojkvän! Vi tog en snabb ikeapizza och slutade upp på Ica Maxi där Camilla gjorde dagens goda gärning och köpte en påse nötter till en tiggare, haha.
 
Avslutade den här fina onsdagen som alla andra fina onsdagar, med bondekväll hos Elin! Vet inte vad jag skulle göra utan Camilla och Elin här i Linköping. Jag hade varit alldeles för ensam..
 
Har fixat i ordning kladdkaka till fikat på juluppvisningen och hoppas att jag har gjort tillräckligt. Dom blev en aning misslyckade eftersom jag råkade fylla på med alldeles för mycket smet i aluminiumformarna.. men det får fungera.
 
Köpte ett nytt nagellack idag från Loreal Paris - Color riche. Mina egna bilder framhävde inte alla färger som jag ville så jag snodde en bild på internet för att ni skull få se det! Så ikväll ska jag göra alla naglar matt svarta med den här på toppen alternativt endast på ringfingret, vi får se!
 
Vi hörs imorgon, kram!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback