Ambassadör för ett nytt eyelash serum!

Jag var en av de första att väljas ut som ambassadör för ett nytt ögonfransserum som ska lanseras! Ni kommer alltså få följa mig när jag testar detta. Jag har alltid varit skeptisk för att detta ska fungera och använde det som argument för att jag skulle få vara en av de 30 som skulle få vara med vid lanseringen. Och nu får jag min chans och jag ska berätta för er om det verkligen fungerar. Hoppas ni följer med mig på den här resan och att ni inspireras till att använda detta serum om det faktiskt fungerar. Berättar mer när jag har fått mer information!
 
Kommer även göra en ny kategori så att ni lätt kan följa just det ämnet! Kommer döpa det till Super Glandin Eyelash serum och ni kommer hitta det under fliken mode! :) Hoppas ni kommer gilla min recension av det!
 


haha såå nice :D

2013-02-04 | 12:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback