BB- cream ♥

Jag var så jäkla skeptisk mot det här med bb-cream förut men jag har helt ändrat åsikt sen jag köpte min första i helgen! Jag har ändrat uppfattning helt. Jag var inne på kicks och fick hjälp av en jättetrevlig tjej som visade olika sorter. Jag ville ha en med lite lyster, lite täckande och samtidigt återfuktande och vi kom fram till att Loreal's Nude Magic skulle bli min sort. Och WOW?! Så äckligt bra grej så det inte finns, haha. Det är nu en favorit och jag kommer typ slänga allt som heter mineralpuder och så!
 
Jag rekommenderar i alla fall bb-cream. 
 
 
 
Snygg hud 2.0


Nice, har bara testat en men den var helt fel färg eftersom jag är så blek. Kanske hade gillat mer om den vore min färg xD!

sv: Ja verkligen :D!
Allt bra med dig?

2013-02-04 | 16:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback