Det här med att inte känna något för någon som är kär i en själv

Om ni sluppit det scenariot så är jag glad för er skull. Det kan ju inte finnas någonting jobbigare?
 
Ni vet hur man ibland kan leta efter någon snygging till svärmorsdröm som man bara drömmer om. Sen hittar man en kille med perfekt stil som är rolig, snäll och ser väldigt bra ut. Han tar hand om sig själv och har ett bra liv. Man dejtar ett tag och inser att det 4-5:e gången inte är så speciell som den första gången. Man försöker och försöker hitta något som bara inte finns där. Hur berättar man för killen att man inte känner något? Jag har mer än 1 gång gett mig in i förhållanden där motparten varit såå kär i mig medan jag haft noll känslor tillbaka.
 
Har ni några tips på vad ni skulle gjort i en sån situation?
 
Det finns ju ingenting man egentligen kan göra förutom att prata om det, eller hur? Och bättre att man gör det för tidigt innan man försätter sig i ett förhållande som man inte trivs med. Man kan ju faktiskt inte skapa känslor som inte finns.
 
Så prata om det babes, det är alltid det bästa!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback