Godnattinlägg!

Jag har precis hunnit skicka in min förebild till tävlingen så nu är jag så himla sugen på att dra igång. Kommer självklart dra igång en ny kategori som heter Transform yourself men det kommer vara nästintill samma inlägg som jag kommer ha under kategorin träning hädan efter!
 
Imorgon blir det en powerwalk vid klockan 6-6.30 med stavar. Det är faktiskt jättebra att gå med stavar även om man känner sig heldum! Efteråt blir det duscha, väcka mamma och sen sticka iväg och handla lite mat och äta ute. Jag tänkte även ta mig en vända till kicks för att kolla på bb-cream! Måste ha något lite vårdande samtidigt som min hud blir snygg!
 
Juste, imorgon ska jag berätta en spännande grej som jag ska få göra!
 
Sov gott alla söta! (Och tack för att ni gav mig ett nytt besöksrekord idag. Fina ni!)


sv: det låter bra det, jo det är bra med mig! vad har du för dig? kramar

2013-02-02 | 22:21:26

Hej!
Nu är presentkort tävlingen avslutad, se om du var en av dem 3 som vann:

http://eemma.se/2013/february/vinnarna-av-presentkort-tavlingen-2.html#comment

2013-02-03 | 20:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback