Liten update angående Super Glandin - eyelash serum!

Idag fick jag mitt första mail om mitt "ambassadörsskap" för Super Glandin Eyelash Serum! Jag fick lite mer info om uppdraget så jag tänkte att jag skulle ge er en liten update med den informationen jag fick nu! Jag kommer att testa det här serumet och fota en före och en efter bild. Efter-bilden ska tas 3 veckor efter före-bilden! Jag kommer såklart ge er update åtminstone 2 ggr per vecka för att ni ska vet hur mycket skillnad man ser. Serumet kommer att lanseras i slutet av den här månaden och det är också då jag kommer få hem mitt exemplar!
 
 
Märk väl att jag är rätt skeptisk till det här med ögonfransserum så jag ska försöka göra en rättvis bild av serumet utan att verka för "reklamig." Alltså kan ni lita på mina ord som skrivs här. Tills dess att jag får hem mitt exemplar kommer jag göra lite inlägg om återförsäljare och andra produkter som Super glandin (I grund och botten Scandinavian Health & Beauty) erbjuder. Stay tuned mina vänner!


Låter spännande :D!

sv: Åh det låter nice :D den ska jag absolut kolla upp! Billig också för att vara BB cream

Tack detsamma!

2013-02-05 | 13:19:53

sv: bra det, de är toppen med mig med :)
eller hur är han sööt! älskar min lille thorsten :P hahah
vad har du för dig? kram

2013-02-05 | 18:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback