Mondaytimes

Hej babes!
 
Sorry för uteblivet bloggande trots att ni varit så flitiga med besök! Jag har inte gjort speciellt mycket i helgen men det föll sig till att inte blogga ändå. Ibland orkar man bara inte!
 
Jag var och shoppade i helgen med mamma. Hon köpte en hel del nytt och jag kom hem med en (efterlängtad) ny plånbok. Den andra var så himla sliten! Slog till på en ljusbrun från Don Donna. Nothing special helt enkelt! Och billig var den också, fick den för 199:-! 
 
Har btw blivit såå förkyld. Jag vaknade i natt av att jag inte kunde andas! Blir till att köpa nässpray (hatar) för att kunna sova. Ska även dricka en hel jävla massa te så att jag blir frisk. 
 
Ha en trevlig måndag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback