Adam Lambert - If I had you

Jomensåatt, vad händer ikväll? Blev bortglömd precis. :(
 Ta inte illa upp S, om du läser. Du vet att jag skojar.

Filmkväll med Maggis och Lukas kanske? Ska ju upp 5.30 imorgon senast, så det blir lugnt i alla fall :)

Ullared imorgon med bästa Camilla! Det ryktas även att Charlottes favoritdildo är ur funktion. Den bråkade i alla fall med henne om jag förstod henne rätt (läs. fungerar inte varje gång). Så det blir till att gå till MartinShop-affären som ligger där bredvid!

Kör nog en sista update innan jag lägger mig, ska försöka hinna baka lite också, inte hunnit det än! Eftermiddagen var inte så effektiv.



Fin blogg och trevlig helg :)

2013-01-11 | 14:55:45

Hej, Vilken fin blogg du har!!

Du borde visa upp den på www.kokakola.se
Det gjorde jag och fick över 2000 nya besökare direkt.
Och allt är helt gratis.

2013-01-11 | 19:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback