Back on track!

Sådär! Nu är jag tillbaka efter igår :) pappas dagar är och kommer alltid vara lite känsliga och speciella för mig. Det är svårt att man varje gång måste gå till en grav och säga grattis eller god jul eller gott nytt år etc.
 
Igår stod jag för maten och fixet inför middagen. Jag gjorde mina specialarcannoli med köttfärs, bladspenat och fetaost. Ska ge er receptet i ett senare inlägg men vi suger på den karamellen! Efter middagen åkte vi (min bror, mamma och jag) ner till kyrkogården för att säga grattis och sen åkte vi vidare ut för en liten vinterkontroll av min brorsas båt!
 
Kvällen fick avslutas med guldbaggegalan och nagelfix. Ska visa resultatet på naglarna i ett annat inlägg.
Kram!
 
En av tatueringarna jag funderar på att göra, men vi får se. :)


Kul att du är med och tävlar! Hör av mig när tävlingen är avslutad:)

2013-01-22 | 11:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback