Godmorgon Sverige!

En dag av träningsvärk!
 
Igår på cheerleadingen tränade vi gymnastik, gymnastikteknik och styrka. Så idag kan jag lova er att mina armar/axlar är rätt möra! Jag ville knappt gå upp för att jag var så stel.. Gymnastiken som jag tycker är den svåraste delen inom cheerleading bli bara bättre och bättre för varje träning! Jag vågar göra mer och jag förstår tekniken och tillämpar den på ett bra sätt. Gymnastik är faktiskt ett av mina favoritmoment nu!
 
Anyhow. Jag jobbar idag och efter det ska jag hem och rensa ut min garderob! Jag har sagt det ett par gånger men det har aldrig blivit av eftersom jag är för lat. Så ikväll är det dags. Men det skriver jag mer om senare!
 
Kul förresten att jag har fått så många nya läsare sen jag kom hit! Det är jättekul att se att statistiken ökar stadigt och inte tvärtom!
 
Hörs lite senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback