Godmorgon! :)

Jag har varit uppe och tränat sedan klockan 6.30 och jag har 30 minuter kvar! Det är så jäkla skönt att komma igång tidigt på morgonen med träningen eftersom man känner sig duktig och mår bra och blir piggare än utan träning! Så hoppas ni som var ute igår blir lite avundsjuka på mig som är så jäkla duktig! Längtar dock till våren så att man kan börja springa på helgmorgnarna. Tagga till för beach 2013 snyggingar! I år ska bli första året som jag trivs med att vara med på semesterbilder. Tro mig.
 
 
Två bilder på nytränade mig utan smink en morgon. Kombon är slående!
Ha en underbar dag!


söt du är :D
sv: hmm man ska typ komma på så mycket ord som möjligt på 2 minuter, man spelar 2 och då :) kram

2013-01-26 | 17:32:46

Åh vad du är duktig!! :D Jag längtar också till våren, jag vill ut och spriiingaaa! :D Nu är det lite för mycket snö och is i skogen för att jag ska ge mig ut, hehe.

2013-01-26 | 21:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback