Intresserad av bloglovin'-byte!

Jag tänkte bara kolla om det finns intresse för bloglovin-byte? Ifall det finns intresse för det är det bara att säga till så kan vi följa varandra där! Har ju i stort sett bara börjat följa några av mina favoritbloggar men jag har dock inga egna följare typ :( men säg gärna till! :D
 
 Follow on Bloglovin
Klicka på knappen för att följa mig snyggingar!


tack så mycket :)

2013-01-27 | 11:50:06

Hej!:) Jag har en tävling på min blogg just nu där du kan vinna ett valfritt par solglasögon ifrån saltopeppar´s hemsida, det finns massor att välja mellan & det vore jätte skoj om du ville delta! :) Tävlingen avslutas imorgon, så passa på! :D
Kram

2013-01-27 | 17:47:42

Kul att du är med :D

2013-01-28 | 07:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback