Looking for a new handbag

När jag åker till London (som dessvärre blivit uppskjutet pg.a. min bror) så ska jag kolla på en handväska. Jag vill ha en lite mulberry eller michael kors inspirirerad väska. Äkta fejk som vi brukade säga på gymnasiet. Jag vet att om jag skulle invistera i en designerväska så skulle de hålla länge men jag har inte råd med det vill inte betala den summan. Jag hittade den här mulberry-inspirerade väskan på have2have i deras nyhetsmail och den är rätt snygg! Men jag väntar till London!
 
 
Den äkta varan:
 


SV: Det är det jag menar, vill veta vad båda betyder? Vad betyder Yrkesintro.? kan du förklara snälla!:) fattar inte vilken som jag ska välja.. Och tack så mycket att du gillar den, gör så gott jag kan med min blogg haha så alla ska gilla den!:) Hoppas du kan förklara de där yrkesintro. ind.val grejset för mig haha KRAMIS!

2013-01-18 | 10:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback