Mitt 2012

1. Gjorde du något som du aldrig gjort förut? - Jag åkte iväg på semester för första gången med en pojkvän, mitt nuvarande ex.

2. Höll du några av dina nyårslöften?- Jag hade inga förut, men jag har ju några i år så jag ska lägga ut de sen!

3.Blev någon av dina vänner föräldrar i år?- Ja! Bästa Elin blev mamma!

4.Dog någon som stod dig nära?- Ja, min farfar. Jag älskar dig <3

5.Vilka länder besökte du?- Spanien och  Estland

6.Är det något du saknar 2012 som du vill ha 2013?- Börja skolan!

7. Vilket minne kommer du minnas från 2012?- Trots att vi inte är tillsammans längre så kommer jag alltid minnas alla fester/tillfällen/minnen som jag med Ludde. Jag började tro på riktig kärlek igen och jag vet hur det känns att vara kär på riktigt. Dessutom kommer jag minnas Swedish House Mafia på Friends Arena <3!

8.Vilken var din största framgång 2012?- Jag tog tag i mitt liv från psykisk ohälsa och kom igång med träningen och blev mer nöjd med mig själv

9.Största misstaget 2012?- Det finns 4 tillfällen som jag ångrar så mycket men som gav mig lärdom. Dock inget som hamnar på bloggen!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig under 2012?- Ja, gipsad hand måste ju räknas som skada? ;)

11.Bästa köpet?- Min resa till Gran Canaria med mamma! Samt biljetterna till Swedish House Mafia!

12.Vad spenderade du mest pengar på?- Kläder och min mobil

13.Gjorde någonting dig riktigt glad?- Att vara kär och få kärleken besvarad.

14.Vilka sånger kommer som 2012?- Många låtar från Så mycket bättre samt Rihanna - Diamonds m.fl.

15.Var du gladare eller ledsnare i år jämnfört med förr?- Svårt att säga. Beror på..

16. Vad önskar du att du hade gjort mer?- Umgåtts med människor som får mig att må bra

17.Vad önskar du att du hade gjort mindre?- Det håller jag för mig själv.

18.Hur tillbringade du julen 2012?- Min min mamma, bror, farmor och farbror och kusin.

19. Blev du kär i år?- Jag var kär.

20.Favoritprogram/serie? - Greys anatomy, Big bang theory, HIMYM

21.Bästa Boken du läst?- Konsten att tala med en änkling

22.Jobbigaste 2012?- Min psykiska ohälsa som ledde till en vecka på psyket.

23.Något du önskade och fick när du fyllde år?- Kläder och vågtång!

24.Något du önskade dig men inte fick?- Faktiskt inte!

25.Vad gjorde du på din födelsedagen 2012?- Jag tränade cheerleading och kom hem och åt tårta med mamma

26.Finns det något som skulle kunna göra 2013 lite bättre?- Jag får en fin lägenhet i Linköping, många nya vänner och det går bra i skolan!

27.Hur skulle du kunna beskriva din stil 2012?- Vardagligt (jeans, tröja etc) eller träningskläder

28.Vad fick dig att må bra? -Min familj, mina vänner, mina kollegor

29.Vilken kändis blev du mest sugen på?- Rihanna

30.Vem saknade du?- Pappa, alltid pappa. Och senare, farfar.

31. De bästa människorna du träffat 2012?- Träffade många av Luddes kompisar som var helt underbara. Hade många roliga ögonblick med dem. En gammal vänskap dök upp igen, annars har jag inte träffat så mycket nytt folk!



Okej, nu börjar jag fatta lite! För min SYV är sjuk och han säger att vi ska ta det nästa vecka. JAg bah men hallå kan du inte bara förklara för mig... Blir så sjukt irriterad.. Han kunde ju bara förklara för mig..
Jag måste välja de där ind. val för jag måste gå någon Induktionsprogram.. som kallas IMPRO. För jag är inte godkänd i Engelska.. Men tack att du förklara för mig! KRAM

2013-01-18 | 13:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback