Om att känna sig ful

Jag tittade på Trinny och Susannah häromdagen. Ni vet programmet där de stylar människor som av en eller annan anledning inte orkar/kan klä sig bättre. De vet ofta inte vad som passar dem eller dylikt. Det var i alla fall en kvinna där som sa att hon inte visste vad hon skulle göra för att hon tyckte att hon var så ful. 
 
Hon kunde inte se sig själv i spegeln alls för att hon bara blev ledsen och jag blev så ledsen när jag hörde det. Jag kan inte förstå hur dessa människor måste känna, speciellt inte eftersom jag gärna ställer mig i spegeln och spänner mig eller tar kort på mig själv med "frontside" kameran bara för att jag tycker att jag ser så jävla läcker ut.
 
Tänk om alla bara förstod att de är vackra på sitt eget även om man kanske inte ser ut som alla "perfekta" skådespelare och modeller gör (oftast) Videon och låten beautiful med Christina Aguilera är väl den perfekta avbilden för människor som är vackra precis som de är men inte ser det. Den smala tjejen som bara vill kunna lägga på sig några kilon eller den lite rundare tjejen som vill se ut som den smala. 
 
Alla är vi olika men vackra på vårat sätt.
Christina Aguileras video visar det på ett bra sätt.
 
Kärlek till er alla!
 


sv: så lite så :)
va bra då :) allt är bra här med.
vad händer ikväll?
tack så jätte mycket söta du :) kram

2013-01-25 | 19:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback