Snart öppnar jag den här bloggen för gamla läsare!

Sådär ja! Nu börjar bloggen ordna upp sig. Jag har lite tester kvar att göra och jag måste flytta över alla inlägg från myshowroom manuellt så det kommer ta en stund. Och jag kommer ju dessutom uppdatera lite vartefter i designen tills jag blir nöjd. Dock ser jag slutet nu! Har ni någon feedback så får ni jättegärna slänga in en kommentar så ska jag ta och kolla vad jag kan göra eller om jag blir med nöjd med det jag har. 
 
Imorgon söndag kommer jag troligtvis öppna den här bloggen och lite pirrigt är det! För nu är det dags att växa all by myself.
 
Ska glo på ett avsnitt av skins nu, är inne på sista avsnittet på säsong 3. Jag älskar den där serien!


Ser bra ut :)

2013-01-13 | 10:36:47

taack :D

2013-01-14 | 12:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback