Spartips!

Är ni som jag, väldigt bra på att slösa pengar på vägen hem från jobbet/skolan? Ni vet känslan av att bara slänga fram kortet och köpa vad man vill. Jag har utvecklat mitt eget knep för det och det är så barnsligt enkelt att vem som helst skulle klara av att spara en hel del pengar! I alla fall om man har samma tankegångar som jag har! ;)
 
 
Jag införskaffade mig ett "plånboksskal" från fyndiq.se som jag använder till jobbet varje dag. Det enda jag har i skalet är en hundralapp, busskortet och mitt leg (jag vet att jag borde ta körkort). Jag är alldeles för lat för att spräcka en hundralapp på något skit vilket innebär att jag undviker onödiga småköp. Vet jag att jag måste handla mat efter jobbet tar jag med mig mina bonuskort och en extra hundralapp. Småhandlar man behöver man oftast ingen stor summa pengar ändå!


Nu är tävlingen om ett valfritt par solglasögon ifrån saltopeppar avslutad, kika gärna in och se om det var du som vann!:)
Ifall du inte vann, så behöver du absolut inte bli ledsen, det kommer upp en ny tävling redan idag!:)

2013-01-28 | 09:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback