Tack men nej tack!

Det är en del som har kommenterat om att de erbjuder nya designer hit och dit till en låg kostnad men jag är inte intresserad! Jag är inte supervass på designer men det är ju mest för att jag inte har tid att sitta och designa eftersom jag har mycket annat för mig!
 
Så tack alla, men nej tack. Jag har inte lust att betala några hundralappar för en design som jag kan göra själv! Eller åtminstone läsa mig till hur man gör..
 
Dags att springa till bussen! Mot siba :)


Hej nu är veckans grymmaste dragna, kika in och se om du vann, annars är det bara att anmäla sig igen.

2013-01-22 | 18:05:17

Super fin blogg! :]
allt bra med dig? ♥

2013-01-22 | 20:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback