Tisdag - träning & jobb!

Första dagen med bloggen gick ju riktigt bra! Fick en hel del besök, vilket jag inte trodde ;) så till er som besökte: Hoppas ni stannar och hoppas ni tycker om min new and improved blogg! 
 
I alla fall, idag ska jag jobba och därefter blir det träning! Jag är så jävla taggad! Vi är så många nya så det är så jävla kul och jag är mer pepp än någonsin. Jag tänker inte missa någon träning i vår. För övrigt kommer jag lägga upp "Mina mål med cheerleading VT-13" som ett inlägg senare för att jag ska ha något att satsa på inför min förhoppningsvis del i ett tävlingslag i Linköping Lightnings till hösten.
 
Bild från juluppvisningen, jag var inte med eftersom jag hade brutit ett finger! Fler bilder och mer info om cheerleading finns på Sveriges största cheerleadingblogg som ni hittar här!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback