Vilken outfit är eran favorit?

Som så många andra är jag medlem i H&M Club och får en hel del mail därifrån. Idag var temat mönstrade byxor! De hade mixat och matchat ihop några outfits och min fråga till er är såklart vilken som är eran favorit!
 
 
 
Skulle jag välja en hel outfit så tycker jag att nummer 3 med barockmönstrat är väldigt charmig!
 
Hade jag handlat från dessa utan att spana efter en hel outfit hade jag valt den vita blusen för 149:-, clutchen för 199:-, den blommiga blusen för 149:- och några av ballerinaskorna! Snygg till våren är inte svårt att bli med dessa modenyheter! Good job H&M!


Hej va gärna med i min "veckans grymmaste blogg".

2013-01-14 | 16:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback