Damn

Haha, i och med instagramflödet som  jag skaffade så har jag insett att jag nu inte bör använda mig av samma bilder på bloggen.. Vilken miss av mig? Jag måste alltså börja ta bilder som endast är avsedda för bloggen och ha instagramflödet vid sidan. 
 
I-landsproblem...
 
Det är fredag idag och med tanke på vädret så känns det som att jag kanske får planera om kvällens löprunda och istället stryka tvätt, städa och plugga. (how fun, right?) Jag får se hur dagen fortlöper.. imorgon är det i alla fall spinning som gäller samt 1 timme gym som vanligt! Ska börja lägga om maten lite också.. Men den stora förändringen kommer inte bli förrän jag flyttar till Linköping!
 
Vi hörs senare pojkar och flickor!


sv; tack! :)

2013-07-05 | 13:15:23

Tack :) När flyttar du till Linköping och vart ska du träna då?

2013-07-11 | 11:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback