It is on - Deffperiod börjar nu.

Det är dags att ta min träning till en ny deffnivå. En seriös deffnivå där både ni och jag kommer se skillnad. Nu är det dags att ta fram måttband och våg och gå ner i vikt tills jag ska göra min tatuering. Jag tänkte göra mina båda tatueringar på Studio S Tattoo i Linköping så fort jag har kommit ner dit och fått en tid. Jag längtar så!
 
Det blir i alla fall cykling resterande jobbdagar och förhoppningsvis en och annan löptur på lunchen. Måste hinna med livet runtomkring också men det får bli min struktur i livet. Det kommer bli tufft och jobbigt men jävligt kul att se resultat. Heja på mig.
 
Typ det bästa citatet! Nu är det dags för frukost. Havregrynsgröt och två ägg.
 
#LoveLife
 


jättebra blogg! :D

2013-07-05 | 10:47:39

Jag är ute och springer två gånger i veckan, kör tre friskis pass och sedan är jag ute och powerwalkar en dag.

allt bra?

2013-07-05 | 10:58:42

hej! allt bra? :)

2013-07-05 | 12:20:45

Hehe tack, vad görs?

2013-07-05 | 12:42:43

sv; haha, härligt! samma här :)

2013-07-05 | 12:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback