Jag är med och tävlar!

Jag har alltid velat ha en Daniel Wellington klocka (vem vill inte ha en?!) och nu har de börjat sälja en ny kollektion som är så otroligt fin! Kollektionen kallas Classy. Klockorna är som kollektionsnamnet säger väldigt classy och en tjej som heter Tove har fått chansen att lotta ut en valfri klocka ur just den kollektionen. Jag tycker att alla borde gå in och vara med på just den här tävlingen och den som vinner får gärna ge mig priset!
 
Hade jag vunnit så hade jag valt en i färgen bristol eller standrews.
 
Och du vet att det enda du behöver göra för att tävla är att gilla Daniel Wellingtons sida på facebook?! Vad väntar ni på? In och tävla! och när du ändå är där; Läs bloggen. Den är riktigt bra och har superfina bilder etc etc.
 
Bilden har jag såklart lånat från Toves tävlingsinlägg som ni hittar genom att klicka på den här meningen (eller bilden!)
 
 


jag har en sheffield, såå snygg!

2013-07-05 | 14:47:12

haft en solig fredag?:)

2013-07-05 | 15:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback