Jag behöver hjälp!

Om två helger ska jag iväg på barnkalas för min brors flickväns barn och jag har ingen aning om vad jag ska köpa för present. Hon fyller 7år och har det hon behöver. Förhållningsordern är: inget godis. Hon har hål i öronen, rider, dansar och sjunger. 
 
Men känns det tråkigt för en 7-åring att få örhängen eller känner de sig mer vuxna? Och om man köper leksaker, vad är de då intresserade av? Jag känner inga barn och jag känner ingen som känner någon som har ett barn (en tjej) i den åldern.. så kom igen. Ge mig tips! Vad leker barn med idag?
 
 
Tänk att pogs var en av de roligaste sakerna.. små bitar av kartong som man sköt på ett torn? Tänk den som kom på den idén!
 


sv: okej skönt med träning :) jag ska till grönan sen bara sova haha :)

fått en solig morgon?

2013-07-06 | 09:24:14

leker inte folk med typ barbie längre elr?

2013-07-06 | 13:18:43

svar: jaa men jag har tyvärr inte gjort så mycket..själv? :)

2013-07-07 | 18:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback